Należymy do sieci naprawczej: PZU S.A., Warta S.A., Generali, Aviva, Compensa, Axa Direct, oraz Liberty Direct.
Na miejscu przyjmujemy zgłoszenia szkód komunikacyjnych i wykonujemy oceny techniczne dla: Allianz, AXA S.A., Proama S.A., Link 4, Hestia, Mtusa, Gother, InterRisk, Tuw S.A., Tuz S.A., HDI Asekuracja.
Likwidacja szkód komunikacyjnych krok po kroku:
- Przyjmujemy zgłoszenia szkód komunikacyjnych,
- Wykonujemy oględziny i ocenę techniczną w siedzibie firmy, lub dowolnym miejscu na terenie Warszawy, wskazanym przez Klienta,
- Dokonujemy wszelkich formalności związanych z likwidacją szkód,
- Oferujemy całodobową pomoc drogową 7 dni w tygodniu na wezwanie telefoniczne,
- Oferujemy odbiór uszkodzonego samochodu z Państwa firmy, lub miejsca wypadku, oraz dostarczenie samochodu po naprawie pod wskazany adres,
- Zapewniamy natychmiastowe rozpoczęcie naprawy po dokonaniu oceny technicznej, oraz dostarczeniu części,
- Gwarantujemy naprawę samochodów według obowiązujących technologii, jak i zaleceń Producenta,
- Oferujemy samochód zastępczy na czas dokonania naprawy,
- Wygodna metoda rozliczenia w systemie bezgotówkowym.
Dokumenty, które powinniśmy mieć przy sobie podczas zgłaszania szkody:
- Prawo jazdy,
- Dowód rejestracyjny,
- Oryginał polisy ubezpieczeniowej,
- Oświadczenie sprawcy lub protokół policji (w przypadku szkód z OC sprawcy).
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego serwisu: